1. În cât timp ajunge comanda?
Termenul de livrare este variabil functie de categoria in care se afla produsul, din momentul predarii coletului catre Curierat termenul de livrare este de 1-2 zile, iar pentru Curierat Posta Romana 2-5 zile.
În general, exceptand perioadele foarte aglomerate, dacă comanda se înregistrează de luni până vineri până la ora 14, este procesată în acceași zi iar daca comanda se înregistrează după ora 14 de luni până vineri, este procesată în următoarea zi lucrătoare, și ajunge la destinație in următoarele două zile lucratoare.
Dacă comanda se înregistrează in weekend, este procesată luni.
2. Pot ridica produsul personal?
Da, poți ridica produsul personal de la sediul nostru din Pitesti, piata Vasile Milea, bloc Mobilux parter.
Poți achita la sediul nostru doar cash.
3. Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
După ce comanda este confirmată, nu se poate adauga alt produs decât prin crearea unei comenzi noi.
4. Cum pot returna un produs?
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
Te rugăm se ne contactezi telefonic la 0765233279 sau pe email la office@amintiricolorate.ro
5. Am nevoie de comandă acum. Pot plăti mai mult să o primesc mai repede?
Acest serviciu este disponibil doar in Pitesti cu ridicare de la sediu.
6. Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pentru mai multe detalii.
7. Nu am destul loc să scriu în casuța de personalizare. Ce pot face?
În anumite situații și pe anumite produse se poate extinde spațiul cu câteva caractere.
Trimite-ne un email la office@amintiricolorate.ro si verificăm ce se poate face.
8. Comanda a ajuns însă conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme.
Trimite-ne toate detaliile pe office@amintiricolorate.ro și vom încerca să găsim o soluție.
9. Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație.
Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.